• Wpisów: 59
  • Średnio co: 7 dni
  • Ostatni wpis: 2 dni temu, 11:24
  • Licznik odwiedzin: 20 952 / 446 dni
 
beliveyourself
 
Kochani!  :*
*22 Dzień Bez Cukru
*27 Dzień picia wody 2l
*23 Dzień z apką
*2 Dzień z nową apką - druga część
*4 Dzień wyzwanie płaski brzuch
Wyzwanie z Tiffany nie zaczęłam ponieważ jak na złość dostałam okresu :( ale nic straconego!  ;)  zaczynam od poniedziałku :) nie,  nie z powodu lenia :p weekend spędzam z ukochanym <3 po weekendzie biorę się za trening :D innych ćwiczeń nie opuszczam ;)
 Droga 21 się zakończyła! Przyznać się która ile zawaliła dni?  ;)
Zaczynamy jeszcze raz??  ;)
U mnie na 22 Dni zawalone 3... Wynik nie jest zły ale mnie nie satysfakcjonuje dlatego przechodzę przez tą drogę jeszcze raz :) Która ze mną?  ;)
Start 02.12 Sobota
Koniec 22.12
Pamiętaj!!!  Wyzwanie nie działa jak wahadło!
Asertywność! Umiejętność powiedzenia "nie dziękuję" !
Regularne posiłki!  chyba nie muszę tłumaczyć!? ;)
Aktywność fizyczna! Tak samo jak regularne posiłki jest bardzo ważna!
Samoświadomość! Nasz proces myślowy!
Jesteś gotowa?  ;)

 Ostatnio wiele dziewczyn pisało do mnie z różnymi pytaniami dotyczącymi zdrowego odżywiania. Wiele się powtarzało dlatego postanowiłam napisać tutaj kilka z nich wraz z odpowiedziami :)
Są to najczęstsze pytania z jakimi się spotykam :
* Czy mogę pić kawę?  
A no właśnie :D można?  ;) oczywiście że tak!  ;) ale powinniśmy ją ograniczyć nie bez powodu jest nazywana używką... :/ jeżeli lubimy słodka kawę to oczywiście zamiast cukru miód! ;) staraj się nie stosować śmietanki,  mleka zagęszczonego lub śmietanki w proszku ;)
* Przerwałam dietę czy muszę zaczynać od początku?  
Nie trzeba zaczynać od początku trzeba tylko od razu po wpadce wrócić na prawidłowe tory ;) Tak jak nie da się naprawić metabolizmu w ciągu jednego dnia tak też nie da się go zepsuć po jednej wpadce!  ;)
* Jak się pozbyć brzucha i boczków?
 Wszystko zaczyna się od kuchni :* To co jemy ma bardzo duży wpływ na naszą sylwetkę dlatego do swojej diety powinnaś włączyć zielone warzywa ;) mają dużą ilość błonnika,  który sprawia że przez dłuższy czas jesteś syta :) Jedz również chleb pełnoziarnisty - z ziaren ;) zdrowe tłuszcze jak oliwa z oliwek,  awokado,  olej kokosowy i orzechy . Ryby jak najbardziej wskazane ponieważ zawierają kwasy omega 3 i tłuszcze wielonienasycone które mają wpływ na szybkość przemiany materii ;)
* Czy mogę podjadać owoce między posiłkami?  
  I tak i nie ;) dziennie nie powinniśmy przekraczać spożywania ok 200/300g owoców.  Przekłada się to na dwa jabłka.  Za to warzywa możemy jeść ile chcemy ;)

Dzisiaj nie jestem z siebie zadowolona bo zjadłam tylko banana...  cały dzień chodzę zła...  
Muszę trening zrobić tylko nie wiem czy to dobry pomysł...

Muszę poprawić sobie humor :D
I coś zjeść!  
Mam w planach grillowaną pierś z kurczaka z mixem sałat i warzywami :D
Potem trening!  :D przynajmniej 25/30 minut :)

Stay Strony!  :*

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego