• Wpisów: 68
  • Średnio co: 10 dni
  • Ostatni wpis: 123 dni temu, 17:41
  • Licznik odwiedzin: 29 930 / 712 dni
 
beliveyourself
 
Kochani!  :*
Zakończyłam wyzwanie z apką,  efekty podałam we wcześniejszych wpisach :)
Poniedziałek zawitał a ja sobie wolne zrobiłam :) dzisiaj dzień relaksu *_* , trzeba zregenerować siły do dalszej pracy bo to jeszcze nie koniec!  ;)  Muszę dokończyć ubieranie choinki,  ponieważ w tym roku mam dużą 1.80 cm i zabrakło mi bombek i ozdób :D dzisiaj idę dokupić i razem z ukochanym "ozdabiamy" mieszkanie :) Tak jak i ja On uwielbia tę momenty <3 a ja lubię dzielić z kimś bliskim tą radością <3

Przed nami kolejne Wyzwanie!  :*
Tak jak pisałam przy wyzwaniu 21 Dni bez cukru,  wystarczy zaledwie 21 Dni by odzwyczaić się od czegoś i aby jakąś czynność stała się nawykiem ;)
Jak sprawdziło się to przy detoxie cukrowy?  Odzwyczaiłaś się od cukru?  Może znacznie go ograniczyłaś?  Nie musisz już dosładzać porannej kawy?  Ulubione ciacho już nie smakuje tak dobrze jak kiedyś?  
A co jak Ci powiem,  że do treningów też można się przyzwyczaić?
Chcesz pozbyć się zbędnych kg?  
Czujesz że Twoje samopoczucie spadło?  
Nie masz energii?  
  Czas na Codzienną Dawkę Treningów!!!

Wyzwanie jest proste ;) Chodzi o to aby udało nam się ruszać 5 razu w tygodniu po min. 30 minut.  Same ustalacie,  w które dni ćwiczenie!  :* może to być poniedziałek , wtorek,  środa jak również weekend :)
To wyzwanie ma Was (i mnie również) zmotywować do ruchu i zrobić coś jeszcze - wyrobić w was nawyk ćwiczeń. Wiem., że niektórzy z Was już go mają Ale inni z kolei nie potrafią się do tego przekonać lub mię są systematyczni.
Ruch może być różny ;  bieganie,  chodzenie na siłownię /fitness,  ćwiczyć z E. Chodakowską czy Mel B,  robić brzuszki,  skakać na skakance albo grać w siatkówkę ;) Co tylko chcecie!  
UWAGA!  ruchem nie są spacery!  To ma być "mocniejszy" trening :)
Zasady są dwie ;
- Ćwiczymy 5 razy w tygodniu po min.30 minut
- Spacery się nie liczą

Wchodzisz w to?  ;)
Zaczynamy 13.12 ! Środa ;)
Pisz w komentarzu czy jesteś gotowa podjąć to wyzwanie!  :*
Podam Wam przykładowe ćwiczenia :)
Jedno z nich macie poniżej :)

Stay Strong!  
Pamiętaj,  że to jest ten moment!  To jest ta chwila by zmienić swoje złe nawyki na zawsZe!  !! :*
Wchodź w to!
vwte34-l-610x610-pants-jogging-swaet+pants-work-black-white-sexy.jpg


posladki-uda-piersi-brzuch-i-boczki.jpg


thb_4863.jpg

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego
  •  
     
    Ja tak nie lubię ubierać choinki ze nawet w ogóle jej nie mam. Ubrana tylko przez miesiąc a resztę roku zbiera kurz. Cieszę się że miałaś z kim dzielić ten moment.
     
  •  
     
    @ωαℓ ѕιę тσ נєѕт мóנ śωιαт ! <3 נ:  Nie wiem czy to nawyk czy po prostu więcej czasu. :)
     
  •  
     
    Wybacz Kochana, ostatnio zalatana. Niedługo będę miała więcej czasu to zabiorę się za czytanie bloga i odpiszę Ci na wszystkie komentarze. <3
     
  •  
     
    Szczerze mówiąc jeżeli chodzi o te aplikacje do zapisywania posiłków to mają one jeden mankament - raczej większość z nich źle wylicza zapotrzebowanie kaloryczne. Mi moja apka wyliczyła coś koło 1200kcal na dzień i prychłam śmiechem na to. Sama sobie wszystko powyliczałam i wyszło mi jakoś 1940kcal z tego co pamiętam, więc ustaliłam sobie dzienny limit 1900.

    Twoje wyzwanie brzmi bardzo fajnie. Super, że starasz się motywować innych :) Ja niestety się nie przyłączę, bo mam inną częstotliwość treningów (4 razy w tygodniu) i inną ich długość (około 1.5).

    Powodzenia we wszystkim! :)
     
  •  
     
    Super pomysł! Zawsze to większa motywacja, z wielką chęcią się przyłącze :)
     
  •  
     
    @CelestinDafne: Będziesz dawać dobry przykład!  I motywację!  My też chcemy wyrobić w sobie nawyk codziennych treningów :D :)
     
  •  
     
    Ja ćwiczę 5 razy w tygodniu po godzinie więc nie wiem czy mogę wziąć udział w tym wyzwaniu.
    Z uwagi że na samym początku gdy postanowiłam sobie że będę się odchudzać za punkt pierwszy na liście "Odchudzanie", napisałam "Będę ćwiczyć". I bardzo mocno się tego trzymam. :)
     
  •  
     
    jak bym miała więcej energi to bym się przyłączyła ;d
     
  •  
     
    Przydałby mi się nawyk porządków, to też jakiś ruch w końcu :D Ozdabianie domku w lampeczki jest fajowe, w tym tygodniu też się zabieram