• Wpisów: 68
  • Średnio co: 9 dni
  • Ostatni wpis: 34 dni temu, 17:41
  • Licznik odwiedzin: 29 376 / 623 dni
 
beliveyourself
 
Kochani!  :*
*ciepła woda z cytryną 300ml
*1 Dzień treningu z apką od początku :)
*1 Dzień trening całego ciała z apką
*1 Dzień Wyzwanie 21 Dni Ruchu Trening 30 min

Nadszedł ten czas gdzie prawie każdy myśli nad swoimi postanowieniami Noworocznymi i ja zaczęłam się zastanawiać... Na pewno jednym z nich będzie rzucenie w końcu palenia.  
Jednak dałam sobie kilka postanowień na teraz,  ponieważ zauważyłam że jeżeli coś sobie założę i się tego trzymam to naprawdę daje radę we wszystkim :) Oto one :
* pić naczczo ciepła wodę z cytryną
* trening min 30minut 5 razy w tygodniu - dzięki temu powstało wyzwanie :)
* jeden dzień w tygodniu przeznaczyć na relaks - ostatnio to zadniedałam :/
* zacząć znowu czytać książki - przestałam z dniem śmierci mamy

Dzisiaj spełniłam dwa postanowienia :) *_*
Ciepła woda z cytryną była,  trening był i zaczęłam czytać nową książkę Stephena Kinga "Dolores Claiborne" , która dostałam od mojego skarba <3 za jjednym razem doszłam do 50strony.  Książka jak na "pierwsze kartki" bardzo ciekawa i aż chcę się czytać dalej by wiedzieć coraz więcej *_*
 Dzisiaj 1 Dzień Wyzwania!  Jak się czujecie?  :) jesteście gotowe?  ;) Przed czy po treningu?  
Przygotowałam dla Was kilka ćwiczeń na brzuch i boczki ^^ z racji że grudzień jest przeznaczony na te partie ciała ;)

I ćwiczenie to Spiderman Push Up!  - Początkowa pozycja pompek plus dodatkowy ruch - przyciągały kolano do łokcia (zdjęcia) na początek 20x z czasem zwiększamy ilość :) to ćwiczenie idealnie wpływa na mięśnie skośne brzucha :)
II ćwiczenie Russian Twist - idealne na mięśnie skośne brzucha,  jeżeli sądzicie że to ćwiczenie proste i nie dające efektów to się mylicie!  
III ćwiczenie Side Plank - deska bokiem :) ćwiczenie angażuje przede wszystkim dolny odcinek pleców?, biodra i Górna partie ud. Utrzymujemy pozycje w górze przez 20 sekund z czasem zwiększamy czas dochodząc do minuty :)
Te kilka ćwiczeń doskonale poradzi sobie z brzuchem i boczkami ale. Tylko z odpowiednio zbilansowana dieta!
Wiem,  że pisze to w prawie kaŻdym wpisie Ale jest to podstawa pozbycia się kg!  zdrowe zbilansowane posiłki!  Żadna głodówka ani dieta 1200kcal nie da Ci żadnych efektów na długo!  Schudniesz ale kg wrócą z podwójna siła - efekt jo-jo!  
Chcesz cieszyć się piękna,  zdrowa sylwetka przez całe życie?  
Jedz mądrze!  
Trenuj!  
Nie głódź się!  
Nie opychaj się pustymi kategoriami!  
Rób to z głową!  
Małymi krokami do przodu!  
Nie jesteśmy tutaj po to aby się cofać!  

W Wyzwaniu liczy się każdy ruch oprócz spacerów!  ;) Chodzi nam o intensywniejszy trening ;)
10minutowe treningi,  ćwiczenia z trenerem,  siłownia,  krótkie filmiki z ćwiczeniami!  ;) co tylko chcesz!  Tylko rusz tą dupę z kanapy!  

Dzisiaj się mierzylam i wazylam :)
Waga = 58 kg
Cm = bez zmian :)
Zobaczymy co będzie po tygodniu treningów :)

Stay Strong!
large.jpg


spider+man+pompki.jpg


russian+twist+cwiczenie+na+boczki.jpg


side-plank+ćwiczenie+na+boczki.jpg


IMG_20171213_112458.jpg

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego
  •  
     
    Ale cudownie byłoby wyglądać tak jak ta Pani z pierwszego zdjęcia ♥
     
  •  
     
    Mycie cery 4-2-4:
    Krok 1: 4 minuty mycia/masowania cery olejem, nie spłukujemy go
    Krok 2: 2 minuty mycia cery żelem/pianką czy czego tam zazwyczaj używamy : )
    Krok 3: Spłukiwanie przez 4 minuty, przez pierwsze 2 minuty wodą ciepłą, a kolejne 2 zimną.
     
  •  
     
    W życiu bym nie powiedziała, że palisz! Będzie mi raźniej rzucać, bo nienawidzę siebie za ten nałóg (z drugiej strony wiadomo jak z uzależnieniami bywa, nie zliczę ile razy już próbowałam rzucić...)
    I dobrze, że piszesz o zdrowym jedzeniu w każdym wpisie. Bo to warto promować, a nie głodówki... Może ktoś się "nawróci" :P


    A jeśli chodzi o Twoje pytanie
    Mycie włosów metodą OMO:
    1. O(odżywianie) - nakładamy odżywkę na mokre włosy, chodzi o to by ochronić włosy przed nadmiernym wysuszaniem włosów przez szampon i odżywka tworzy jakby warstwę ochronną. Podoba mi się to, że tutaj odżywka nie musi być nie wiadomo jaka super, może to być ta, którą chcesz się pozbyć a szkoda wyrzucić
    M(mycie) - myjemy włosy szamponem, ważne jest, by starać się nakładać szampon tylko na skalp, włosy ewentualnie myć pianą
    O(odżywianie) - znowu odżywka, tym razem warto zadbać by miała bogaty i odżywczy dla włosów skład. :)
     
  •  
     
    Zaczynałam odchudzanie z taką wagą jak masz, teraz na szczęście wagi brak ale ciekawi mnie ile mam xd z drugiej strony mierzenie się ponoć jest lepsze
     
  •  
     
    podoba mi się, że próbujesz sprowadzić osoby na dobrą drogę odchudzania, wiem że to jest ciężkie, bo sama mam z tym problem. mam nadzieję, że nowy rok wiele zmieni..
    Chciałam dopytać masz jakieś wykształcenie w stronę żywienia/dietetyki czy coś podobnego? :) czy zwykła fascynacja zdrowym trybem życia?
     
  •  
     
    Super że dałaś radę z tymi 2 postanowieniami oby tak dalej !  Pozdrawiam:-)
     
  •  
     
    Ciekawe ćwiczenia muszę wypróbować! :)