• Wpisów: 59
  • Średnio co: 7 dni
  • Ostatni wpis: 2 dni temu, 11:24
  • Licznik odwiedzin: 20 952 / 446 dni
 
beliveyourself
 
Kochani :*
Święta święta i po... ;)
Już za chwilę Sylwester :D Cele osiągnięte na ten czas?  :) Mam nadzieję,  ze conajmniej połowa jest osiągnięta <3

Moje Podsumowanie od 31.10.17r do dzisiaj 27.12.17r
Waga z 31.10 =61kg
Wymiary :
Biust = 96cm
Talia = 80 cm
Oponką = 94 cm
Biodra = 98 cm
Udo = 55cm
Łydka = 40 cm
Biceps = 28cm

Dzisiaj Waga = 57,5 kg

Biust = 92cm
Talia = 76cm
Oponka = 88cm
Biodra = 96cm
Udo = 53 cm
Lydka = 38cm
Biceps = 28cm
Pod biustem = 81cm

Różnica :) :)    prawie 2 miesiące :) :) -3,5kg i -20cm ogólnie <3

Wszystko wygląda tak jak co roku pod koniec grudnia.  Bierzesz kartkę papieru i zapisujesz swoje postanowienia dotyczące pozbycia się zbędnych kilogramów, wysmuklenia ciała, zaczniecie treningów lub wykupienie karnetu na fitness lub siłownię.  Nawet nie jest Ci smutno, że scenariusz powtarza się kolejny raz. Teraz będzie inaczej! Teraz się uda! Teraz Ci się chce! Dopiero teraz jesteś NAPRAWDĘ zmotywowany i NAPRAWDĘ coś zmienisz! Możesz ponownie założyć sobie dziennik na nowy rok i wypisywać swoje treningi, bilanse i cele :) Możesz obiecać sobie i innym jedzenie wyłącznie zdrowych rzeczy i pogardę wobec fast foodów. Papier przyjmie wszystko.
Ale czy tym razem Ci się uda?  
Na pewno dasz radę?  Już nie będzie tak jak zawsze "A po co mi to?  Przecież jest dobrze jak jest. Ta meczarnia nie jest dla mnie" ?

Jestem pewna że Ci się uda ! :* ale misia troszeczkę się do tego zmusić!  Jest po świętach i jestem przekonana ze ostatnie o czym myślisz to wyjść z domu i iść na siłownię lub zrobić trening g w domu.  
Jednak jeżeli chcesz osiągnąć swój wymarzony cel w 2018 roku nic innego nie jesteś w stanie zrobić jak tylko ruszyć tyłek z kanapy i wykupić nowy karnet na siłownię lub włączyć sobie trening spadający tłuszcz!  ;)
A najlepszą motywacją do zdrowej diety jest trening!  :)
Gdy po godzinie spędzonej na orbitreku uświadomisz sobie, że spaliłeś mniej kalorii, niż ma BigMac, nie mówiąc o frytkach i coli z zestawu, to następnym razem zastanowisz się czy na pewno warto ulec pokusie. Jednak przeliczanie fast foodów na czas spalania dostarczonych wraz z nimi kalorii nie jest największą korzyścią z treningów. Większe znaczenie ma uzyskane dzięki nim lepsze samopoczucie, wzrost wiary we własne możliwości i poczucia wiary w siebie :)
Jesteś gotowa aby przywitać nowy rok z nową siłą?!  
Więc zaczynamy Wyzwanie!  
21 Dni aktywności fizycznej!  ;)
Trzeba pozbyć się tego co zostało po świętach!  
Znacie zasady!  ;)
Liczy się każdy trening min.30minut!  :)
Do ruchu nie włącza się spacer!!!  
Teraz potrzebujemy znacznie poważniejsZego treningu!!!  :)
Radzę wybrać sobie jeden zestaw na trening spadający tłuszcz. Jest to najbardziej odpowiedni trening po świętach :) a także dla tych osób,  które mają problem z zbyt duża tkanka tłuszczową!  :)

 Co zrobiłeś dzisiaj, by zrealizować swój cel? :)

To jedno proste pytanie może okazać się Twoją największą motywacją do realizacji własnych postanowień żywieniowo – treningowych. Zadawaj je sobie każdego dnia, przed zaśnięciem. Możesz też wypróbować wersji z zapisywaniem w dzienniku,  u mnie bardziej sprawdza się wszystko zapisane czarno na białym :)
Zapisuj sobie wszystko w dzienniku,  to bardZiej zmotywuje Cię do działania :)
Dam Ci parę przykładów ;)

 * Nie zjadłam pizzy, choć byłam w Pikniku – zjadłam makaron z bazyliowym pesto
 *Nie zamówiłam piwa do kolacji
 *Przeszłam 12 000 kroków
 * Zrobiłam zdrowe zakupy na kolejne dni
 *Rozciągałam się rano i zrobiłam 30 – minutowy trening z YT
;)


img_0150.jpg



Stay Strong!  :*

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego