• Wpisów: 68
  • Średnio co: 9 dni
  • Ostatni wpis: 34 dni temu, 17:41
  • Licznik odwiedzin: 29 376 / 623 dni
 
beliveyourself
 
ωαℓ ѕιę тσ נєѕт мóנ śωιαт ! <3 נ: Kochani ! :*
Miałam 3 dni wolnego i zamiast nadrobić treningi i trzymać się zdrowego odżywiania tak jak tutaj pisałam w poprzednim wpisie to ja całkowicie odpuściłam treningi - bo mi się nie chciało - i przez dwa dni jadłam słodycze jak gdyby nigdy nic . Jestem zła na siebie i chcę od razu to naprawić ale niestety tak się nie da - potrzeba znacznie wiecej czasu .
W takiej sytuacji zdecydowałam , że najwyższy czas przejść przez Wyzwanie 21 Dni BEZ CUKRU , poraz drugi .
Czy ktoś też odczuwa taką potrzebę ?
Jeżeli czujesz , że słodycze mają nad Tobą górę to jest dobry monent aby przejść przez to wyzwanie ! Pamiętaj , nałóg jest zły bo trzyma na uwięzi !
Przeszłaś już raz przez te 21 Dni i nie czyjesz potrzeby zrobienia tego jeszcze raz , ponieważ nie sięgasz już tak często po słodycze jak wcześniej? Gratuluje, kochana ! :* Nie poddawaj się !
Jeżeli jednak stare nawyki wróciły , przyłącz się do mnie i zacznijmy to wyzwanie ! ;)

Start = 16.01 jutro :)
Koniec = 05.02

Zdrowe odżywianie , a co za tym idzie ? Wydatki . Zdrowe produkty , owoce , warzywa , orzechy , suszone owoce plus oczywiście trzeba zadbać o sylwetkę więc następne wydatki ; siłownia , fitness , basen , wspinaczka. Czy "życie fit" musi być takie drogie ?
Niestety karnety na basen, siłownie czy fitness mają swoją stałą cenę i nie jesteśmy w stanie nic na to poradzić...możemy poszukać w sieci tańszych karnetów na innych siłowniach czy basenie , jednak musimy pogodzić się z tym , że będą oddalone od centrum i często będą miały o dużo mniej sprzętu - jednak jeżeli chcemy oszczędzić to ta opcja jest dobra ;) Kolejną propozycją jest karnet dla dwojga :) wychodzi taniej a z drugą osobą zawsze raźniej :p nie musi to być chłopak czy dziewczyna , możemy wziąć ze sobą siostrę , brata , przyjaciółkę , mamę :)
Ostatnią opcją która na tą chwilę przychodzi mi do głowy jest własne mieszkanie :) Porzebujemy tylko ;
maty lub recznika , butelek z wodą lub ciężarków , odpowiednich butów i kawałka podłogi ;) ! W sieci krąży dużo filmików z treningami a także z fitnessem dla początkujących czy też dla zaawansowanych , wybór jest szeroki ;) Gdy decydujemy się na basen niestety musimy pogodzić się z kosztami karnetu . W każdej miejscowości jest inny cennik więc sami musicie poszukać gdzie jest taniej :) Najtańszy karnet w mojej miejscowości kosztuje prawie 70zł jednak w sieci nie ma informacji ile wejść mam za tą kwotę. Chodzi mi o karnet open dla dwojga osób, chcąc się dowiedzieć więcej będę musiała tam iść. 45 minut pływania i 15 minut na wejście , wyjście i wysuszenie się , łącznie 60 minut na wszystko , trochę mało... ale odkąd pamiętam tak było , wcześniej chodziłam kilka razy w tygodniu i jakoś dawałam radę z wyrobieniem się na czas więc myślę że i teraz nie miałabym problemu :) każde spóźnienie +1zł.

Zdrowe zakupy - świadome zakupy :)
I wcale nie muszą być drogie :) parę wpisów wcześniej pisałam o tym , że bardziej opłaca kupować się produkty takie jak ; warzywa na patelnie, mieszankę warzyw, fasole zieloną, suszone owoce , na wagę i dalej się tego trzymam ;) pamiętajcie , że takie produkty w paczkach są dużo droższe niż te na wagę. Mam na myśli także frytki . Tak , frytki. Uważasz że są nie zdrowe i mają dużo tłuszczu? Masz racje jeżeli przygotujesz je w dużej porcji oleju . A probowałaś zrobić frytki w wersji fit? Są pyszne ! I smakują tak samo tylko nie są tłuste! ;) Kupiłam niecałe 400g i zapłaciłam 2,75zł. Opłacało się. Porcja fit frytek w 100g ma 213kcal , czasami jest tak że mamy mega chcicę na fastfooda , zamiast iść na miasto po soczystego kebaba zrób sobie takie frytki ;) oczywiście nie jedź ich codziennie ! To dalej frytki !
Jak na zakupy to zawsze z listą ! ;)
Jeżeli jeszcze przed wejściem do sklepu wiemy dokładnie , co chcemy kupić to oszczędzimy czas na błądzeniu między półkami i zastanawianiu się czego jeszcze potrzebujemy :)
  I nigdy na głodnego ! :D
To , że robienie zakupów na głodnego to nic dobrego , zostało naukowo udowodnione. To w zasadzie same szkody , w ten sposób wydajemy więcej , marnujemy więcej czasu w sklepie , kupujemy mniej zdrowe a bardziej kaloryczne produkty niż gdybyśmy poszli na zakupy z pełnym żołądkiem ;)
  Kupuj w tańszych sklepach :)
Przyda Ci się wiedza na temat tego , co kupujesz najczęściej. Najłatwiej dowiedzieć się tego gdy zbieramy paragony ale jeżeli tego nie robisz zawsze możesz zajrzeć do swojego dziennika ;) Musimy także poznać ceny w innych sklepach . Znane nam to jest , że w osiedlowym sklepiku jest dany produkt droższy o kilka złotych niż w markecie ale nam się nie chce dalej iść więc po drodze wchodzimy i robimy zakupy . To duży błąd. Proponuję abyście ściągnęły sobie aplikacje Domowy Budżet , w której będziecie zapisywać na co ile wydajecie. Dziś właśnie to zrobiłam i jestem bardzo ciekawa wyników po miesiącu. :)

1515925426202.png


Postanowiłam zacząć oszczędzać , bo z tego co obliczyłam bardzo dużo wydaje na pierdoły przez co brakuje mi do następnego miesiąca :/
Byłam dzisiaj na 40minutowym spacerze , tylko tyle wytrzymałam ponieważ bardzo zimno na dworze :( zahaczyłam o miejską siłownie ale niestety po chwili ćwiczeń na twiterze zaczęło mnie kupić w lewym boku ...może dlatego że wczesniej się nie rozciągnęłam.

Z tego całego tematu o oszczędzaniu , śmialiśmy się z skarbem że skoro się od pewnego czasu razem kąpiemy to też w jakiejś mierze oszczedzanie - nawet spore skoro mieszkamy sami :D

Jutro dodam wpis co robić z resztkami jedzenia ;) i nie chodzi o wyrzucanie!

Stay Strong ! :*

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego